tisdag 9 februari 2010

Innovativ?

Innovativt var ordet… eller ja, kanske mer förvirrad och korkad.. eller möjligtvis väldigt trött… ja, jag söker alltså ett bra ord för att beskriva föraren till den bil jag mötte idag på motorvägen. Den bil som färdades i motsatt riktning i mitt körfält…. Skit vad förvånad jag blev när jag mötte snubben på MIN sida av vägen. Som tur var så gick det bra, och vi såg i backspegeln hur bilen gjorde en U-sväng och rätade in sig i det konventionella sättet att nyttja en motorväg. (Jag funderar mest över hur i hela fridens namn man kommer så långt som ut på motorvägen i fel riktning innan man upptäcker att det håller på att bli fel.)

Förutom denna lilla spännande händelse så har dagen flutit på helt utan överraskningar. Var iväg på softbollträning på kvällen – och det var ju skitkul som vanligt. Sen fick jag följa med Åsa och kolla på hennes nya lägenhet. Supermysigt…

Här kommer en liten filmsnutt från träningen så att ni ser hur hurtig jag är! Vist ser det skitkul ut!!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar