onsdag 12 maj 2010

Mycket synd om mig idag...

Jaha... så har jag gått och blivit sjuk igen då. Det började på söndagskvällen (jag trode nästan att jag var sliten efter lördagens fest då jag och några kompisar gick och tittade på när Jannes spelade med AC/DC-bandet - jag hade vädligt roligt) då jag kände mig hängig... och på måndag på jobbet så blev det bara värre och värre för att på kvällen slå till med en rejäl klassisk förkylning - och nu är jag däckad! Inget vidare med tanke på att jag ska spela softbollmatch i morgon. Bara att hålla tummarna och hoppas att jag blir bättre!

Igår sålde vi BMWn också... lite vemodigt.. det är en bra hoj som har varit helt kanon... men men.. nu blir det Ducati för hela slanten.

Nu ska jag gå och krypa upp i soffan under en filt och vänta på att Janne ska komma hem från stan med lite mat till oss.... simma lugnt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar