söndag 4 juli 2010

Så var det söndag igen...

Jaha.. och vad gör man på en söndag då? Jo.. varför inte åka och bada. =) Jag och en kompis bestämde oss för att testa Sannabadet, och det var rätt mysigt.
Inte som en mysig badplats vid nån härlig skogssjö.. men för att vara ett basängbad så var det helt ok. Och med trevligt sälskap så var ju saken biff!

På kvällen åkte Janne och jag och fiskade... jag hade huvudvärk, det var skitmycket knott och det nappade inget vidare. Men trots det så var det verligen hur mysigt som helst!

Och så plötsligt händer det! Jag får napp! Och efter det så drog jag upp några ritktiga baddare till!

Ja ja, de var väl kanske inte så himla stora då... men ett gott snacks till fisk och skaldjursgrillen som vi gjorde när vi kom hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar