lördag 11 september 2010

Gott att vara hemma...

Nu är vi precis tillbaka efter en tur till stan.

Först åkte vi och gratulerade sötaste, goaste Åsa på födelsedagen. Hon hade fixat kanongod thaimat, och det var ett mycket trevligt gäng som var där.

Sen så spelade Tobbe (som spelar piano i BlueStompers) med ett av sina band på "live at heart" och vi åkte och kollade på det. Eller ja.. han spelade faktiskt med två band, men vi han bara se ett. Sen spelar dom (BlueStompers) i morgon....
Vi han med att se ett band till - ett rysk/svenskt band som hette nått jag inte kommer ihåg just nu. Men hur som haver så gillade jag dom.

Sen så for vi hem... jag har så klart gått och blivit förkyld, och känner mig inte speciellt stark just nu. Så jag kan väl säga det att sängen lockar nu.. dags att släppa in katten, ta en liten whisky mot förkylningen krypa ner framför tvn o somna. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar