onsdag 8 september 2010

Varför bråkar internet med mig??

Vad är det som händer? Jag kommer ju fan inte in nån stans!! Facebook bråkar, hotmail bråker och tv4play bråkar.... verkar vara nån slags superdipp... blä!

Ja ja... så kan det vara... men man får väl inte hänga läppa för det. Har man inte värre problem så ska man väl vara nöjd. =)
Och nöjd - det är precis vd jag är just nu. Efter min tredje dag på jobbet. Jag tycker att det är riktigt kul! Det är defenitivt ett högre tempo än vad det var på volvo.. men det var inte helt oväntat. Det händer mycket.. många olika uppdrag och... tja.. jag trivs bra än så länge i alla fall!! Hoppas verkligen att det håller i sig - och att tycke är ömsesidigt.

Idag är min kära sambo iväg och repar med BlueStompers, och jag... slöar. Jag borde göra både ditten o datten.. men jag känner mig lite förkyld (och tänker INTE bli sjuk) och lite trött (speciellt i skallen). Så därför tänker jag se på tv och äta nått litet snacks och bara vänta tills älsklingen kommer hem. Sen blir det kyckling eller lammstek... har inte bestämt mig riktigt än... ¨

Ja ja.. det här blev ju ännu ett sån där superintresant inlägg.. men va fan - ni är ju vana om ni brukar läsa här!! =)

PS. Här är min nya arbetsplats: http://www.mekverken.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar