måndag 6 september 2010

Uppe med tuppen!


Idag var det då dags att börja stiga upp i ottan igen för att åka och jobba. Och jag måste faktiskt säga att det kändes helt ok. Och nu, efter att ha gjort första dagen på nya jobbet så känns det faktiskt till och med mer än ok, det känns riktigt bra.

Dels så hoppas jag att det kommer att bli ett riktigt kul jobb, och att jag kommer att klara det bra – men det känns faktiskt även rätt så skönt bara den där grejen med att åka och jobba. Att komma upp på morgonen, komma in i rutiner och hela den där biten. (Hmm.. undrar om jag kommer att överväga att klippa av mig fingrarna om ett par månader för att jag skrivit det här.)

Och så känns det sjukt bra att det går så sjukt fort att åka till jobbet helt plötsligt… jag sätter mig i bilen.. och så är jag framme…

Ja.. som ni förstår så är jag alltså nöjd med första dagen på nya jobbet!

2 kommentarer:

  1. Känner igen den där känslan! Och den har inte försvunnit för mig än!!! :D Gött mos!

    SvaraRadera
  2. Tja, vad kan man säga... Tjohooo!

    SvaraRadera