söndag 20 februari 2011

Jaha, så då är man ett år äldre då igen.
Det är ju ruskigt vad fort tiden går när man har roligt.

Födelsedagen har varit bra. Först ett hårt paket (det var en Bruce Springsteen-box, så få inga ideer nu), och sen mysfrukost med älsklingen.
Sen gjorde vi nått så kul som att städa huset... det var fortfarande ordning sen förra helgens städning, så vi gjorde så där som man alltid säger att man ska göra. Dvs inte vänta tills det blir totalkaos, utan hålla efter när det fortfarande är fint. Det ni! :)

Sen efter att vi städat så pälsade vi på oss och gav oss på tallen som vi började med igår. Det gick förvånandsvärt smidigt och fort att ta reda på den. Så nu är den uppkapad i lagom långa vedbitar, och riset har vi dragit ner bakom laggårn till en fin majbrasa. Härligt.

Efter att vi var klara med tallen så hann vi precis fixa lite käk innan det var dags att åka till Skövde och träna. En riktigt kul träning som faktiskt gick ganska bra. (Men oj vad längesedan det var jag tränade lyrbollar).
Nu ser jag verkligen fram emot nästa helg då det är innomhusturnering i Enköping!

Sen som en mysig avslutning på kvällen fixade vi lite mat och kollade film.
Och som grädde på moset så har inte Janne nått rep i morgon, utan då ska vi ha myskväll! (Efter att jag joggat ett par km tror jag.)

1 kommentar:

  1. Grattis i efterskot!
    Är det inte för kallt för att jogga? Det är länge sedan, men jag joggat också i förr. Kommer ihåg att jag inte ville när det var så kallt, för man andas ju så djupt och det kändes inte bra med så mycket kall luft i halsen. Gjorde lite stepaerobic istället.
    Ha det gott.

    SvaraRadera