onsdag 2 mars 2011

Back in buissness!

Så, då var man tillbaka från sin slitsamma sjukdomsperiod då. En och en halv dag med... förkylning. Det är inte att leka med. :)

På jobbet så är det fullt upp nu. Grymt kul! Håller på att tittar på flera olika projekt - dels flera där vi lämnat offerter och dels flera där vi håller på och räknar på offerter. Och så håller jag på och ritar på en ombyggnad av en "brickmatare" och ett gripdon. Roligt när det händer saker.

Och annat som är roligt är att det äntligen börjar bli ljust på eftermiddagen. Idag kom jag hem strax före klockan fem och solen sken fortfarande! Jag passade på att ta en joggingtur när det fortfarande var ljust ute. HÄRLIGT! (Fast det var ganska tungt i benen.. fast när jag tänker efter så har det kännts väldigt mycket tyngre andra gånger, så jag ska nog inte gnälla!)


Så här fint var det ute idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar