tisdag 19 april 2011

Lättnad.

Efter att ha gått och oroat mig hela helgen så visade det sig på måndag att jag kunde sluta oroa mig. Och jag kan helt ärligt säga att det var det bästa besked jag fått i hela mitt liv!

Livet är skört... se till att njuta av det.



Den här måndagen var helt klart rätt dag för att fira med lite dompa och riktigt god mat!

Världens underbaraste man, han gör mig hel!


Efter jobbet svängde vi in till stan och handlade lite kött på Robertssons, och en god Rioja på systemet.

Lammracks och en fantastiskt fin entrecote från Robertssons.


Riojan var mycket god, men vi fick jobba lite för den.
Korkskruven gick i sönder och orsakade blodvite...

Pilgrimsmusslor, med lammkorv och en skummig gräddsås.


Lammracks med en sås på basilika, pinjenötter och balsamvinäger.


Grillad entrecote, hasselbackspotatis och en rödvinssås med vanilj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar