fredag 2 september 2011

Hösten närmar sig..

..och jag firar med KÅLSOPPA!! Fy sjutton vad mysigt med höst - även om jag blir lite stressade efter som att jag inte är färdig med hälften av vad jag borde vara innan sommaren är slut. *suck*.
Men men... sånt är livet, inte mycket att göra åt, så jag skiter i allt jag inte har hunnit göra och lagar lite kålsoppa och njuter av livet i stället!!

En rejäl laddning med kålsoppa och man slipper laga mat på flera dagar.

På lördag blir det kräftskiva. Det ska blir superkul! Tältet står ju redan uppe sen midsommar, och jag har handlat lite fräna ljusslingor o grejer. Ser fram emot detta!!


Seriösa förberedelser

Jag är sjukt nöjd med ljusslingorna!

Och så har jag köpt en ny dator (eller ja, Janne har varit inne i stan och köpt den - men skit sak samma :) ).. fast inte fan har jag fått nån bra snurr på den än. Skitdåligt, den bara krånglar...

Snygg och lätt är den i alla fall...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar