onsdag 7 december 2011

Är det vinter på G måntro?

Är det kanske så att vintern är på gång? Så här såg det ut när jag for till jobbet i morse, kombinerat med underkylt regn. Men nu har det övergått i ett stilla snöfall. Jag tror att jag gillar....



Gör så sista heldagen på jobbet idag.... i morgon och på fredag ska jag som sagt var på konsultintervjuer med mitt nya jobb, så det blir inga långa dagar på jobbet då.

Lite tråkigt är det att vi aldrig hinner göra sluttest på mitt senaste projekt - man vill ju gärna vara med och se så att dt går bra liksom. En massa grejer (som jag tack och lov inte är ansvarig för) har blivit försenade, så vi har varit tvungna att skjuta på slutdatum tills efter jag slutat. Lite trist, men man får väl se det från den positiva sidan... nu behöver jag ju inte bekymra mig för om det ska funka eller inte. :)

Igår gav jag mig ju ut och joggade under protest - jag var verkligen inget sugen alls, och det var BARA jobbigt. Är ju glad att jag komiväg - men det är typ det enda positiva.
Men idag har jag bokat in mig på ett crossfit-pass med Mia igen - det ska bli kul, och jag känner mig lite mer laddad faktiskt. Tack och lov! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar