måndag 19 mars 2012

Måndag igen..

Gud, veckorna går så fort - jag hinner fan inte med!!

Men hur som haver... förra veckan var jag lite halvsjuk så där... rätt trist... jag hade ju tänkt att köra yra fysveckor med start förra veckan. Men det fick skjutas på lite efter som att jag inte var riktigt frisk.

Jag kunde börja jogga lite lugnt förra veckan, och idag kände jag mig pigg så den här veckan kör jag!
Idag körde jag ett kettlebells-pass med Mia. Kändes faktiskt bättre än väntat - helt ok faktiskt.
I morgon blir det softboll, och så tänkte jag slänga in ett joggigpass på lunchen.

I helgen var vi på Åland. Janne spelade med BlueStompers på Park Bar i Mariehamn. Femte gången de spelar där och vi börjar nästan känna oss som hemma. :-D
Linn och Liza hängde på från Stockholm och det var supenajs att ha dom där också!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar