onsdag 21 mars 2012

Sol och strålande utsikter!


Hopp o hej... då har mina fyra hurtiga veckor börjat då.... Körde ju ett kettlebellpass på måndag, och på tisdag så stack jag ut och joggade på lunchen. Det var riktigt tungt måste jag erkänna.. både att ta mig iväg och när jag väl var ute.


Efter jobbet träffade jag Åsa och VC - vi käkade lite mat och planerade för nästa damklubbsträff som är den 31/3. Det ska bli riktigt kul!
Efter det så bar det av till softbollträningen som gick ok.. det kändes ju att jag inte riktigt var helt superpigg, utan att jag var lite sliten... men va fan... jag ska inte gnälla. Allt gick helt ok.

Idag har jag precis varit ute på en liten promenad på lunchen i det fantastiska vädret som är nu... typ 15 grader och strålande sol. Man kan ju bli glad för mindre liksom!! :)
När jag kommer hem så ska jag sticka ut på en liten joggingtur tänkte jag... det bär emot lite... men va fan - i morgon blir det ingen träning för då ska vi ha softbollmöte så jag måste väl.

Och så har jag nån liten vag plan att försöka börja sätta upp byggställningen vid lillstugan för att kunna fixa taket där. Jag menar... man måste väl börja nån stans, och då är väl det rätt grej att börja med!

SMHI lovar fint väder hela veckan, och även varmt o fint i helgen - så den här helgen blir det nog till att greja lite i trädgården med ved, buskar o rabatter, ställningar och grejs. :) Superhärligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar