lördag 24 mars 2012

Helg och strålande solsken!

Utsikt från mitt badrumsfönster..


Den här underbara utsikten hade jag när jag stod i duschen i morse! Inte fel alls - solen skiner, det är varmt och gôtt ute och vi har hela dagen framför oss! En dag som förhoppningsvis kommer att fyllas av massa trevliga grejer.
Jag tänkte sticka och träna body pump på joinus nu strax, sen tänkte vi kolla på F1-kvalet och efter det ta en tur till stan och hälsa på Jannes föräldrar och köpa hem lite brädor och grejs till trädgårdslandet och lite annat.





Igår kom jag hem ganska tidigt från jobbet, och vi ställde fram grillen och fixade lite gott käk och hade myskväll! Inte fel alls!




En snabb rundtur i trädgården gav massor av bevis på att våren är på G! Helt UNDERBART!!


Nu börjar det bli dags för nässelsoppa tror jag bestämt!!
Kanske de har kommit upp nog mycket redan på söndag?

Och i fönstret börjar årets skörd av lemon drops att ta fart!!

Hoppas jag får lite chili i år då!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar