söndag 15 april 2012

Äntligen helg igen!

Veckan som gått har gått osedvanligt fort... kanske kan det ha nått att göra med det faktum att vi var ledig på måndan?

Hur som haver... veckan har inte bjudit på några extrema händelser, men nog så många trevligheter.
På tisdag var det ju softbollträning, och det är ju alltid kul! Vi var inte så hiskeligt många, men vi som var där hade kul!

På onsdan var jag hos kiropraktorn efter som att jag börjat fått lite lite ont i ryggen igen. Tänkte att det nog kan vara bra att gå i tid, INNAN det blir skitilla.

På torsdag hade vi softbollmöte med Eagles. Hur kul som helst - sju stycken som kom och som alla var sugna på att engagera sig och på att vi ska spela och starta upp lag nästa sommar! Känns kanonbra!!

På fredag var jag på crossfit och där var det fredagsmys.... pjuh... jobbigt som fan, men kul!

På lördag gick vi upp strax före åtta och kollade på F1-kvalet, sen käkade vi frukost innan jag stack till Fjugesta och tränade bodypump.
När jag kom hem målade vi taket i garaget, och sen grävde vi klart trädgårdslandet - så nu har jag bara att så och plantera. (Att jag även behöver vända och rensa i potatislandet väljer jag att inte tänka på just nu... lol)
Hur som haver så var det en riktigt härlig dag! Fantastiskt vårväder med strålande sol (och i Stockholm hade de tydligen snöstorm.. svårt att tänka sig).


Första strykningen...


Efter att ha målat taket i garaget så tog vi lite smögåspaus i solen!


Känner mig just nu sjukt nöjd med det här!

Och idag så har vi haft en lika bra dag.... lagade omelett med lök och champinjoner till frukost och kollade på F1-loppet som var grymt spännande.
Sen så har vi målat garaget en gång till... och inte gjort så mycket mer.
Nu ska jag suga det sista goda ur helgen genom att.... diska, tvätta, dricka lite öl, ta ett bad och en laga nått gott av kycklingen som ligger i kylskåpet och väntar!!

Simma lugnt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar