onsdag 18 april 2012

Hektisk vecka!

Jösses... den här veckan har varit/kommer att vara en riktigt hektisk vecka.... på måndag försökte jag jobba lite sent på jobbet efter som att jag behövde sluta tidigare senare i veckan. Sen stack jag ut och joggade på kvällen.
Sen på tisdag så var jag på kassörsutbildning fram till efter nio på kvällen. Riktigt kul och lärorikt...högt tempo och mycket nytt men efter ett tag så klarnade allt... tror jag. :)
Så idag slutade jag jobbet vid tre och for raka vägen till Skövde där vi hade softbolträning.
I morgon direkt efter jobbet så ska Janne och jag ut och käka med hans jobb... fast vi ska försöka klämma in en tur till Bauhas eller nått och köpa väggfärg till garaget.. om vi hinner.
Sen på fredag så har vi avdelningsmöte inne på konsultkontoret i Örebro direkt efter jobbet - blir att sluta lite tidigare i Köping på fredag också alltså. Efter mötet så får jag hoppa in på Jannes jobb och ta en dusch innan jag fortsätter vidare till Johanna, en av softbolltjejerna, för att kolla på softboll på tv (från nätet så klart) och dricka lite öl.

Sen är jag "ledig" på lördag och söndag.... då ska jag bara köra bodypump, jogga och måla väggarna inne i garaget, fixa med bokföringen till klubben, plugga kemi och fixa med lite annat softbollpyssel.

Ha ha.... tur att man inte är allt för nojig över att diskbärget växer, tvätten hopar sig och att skinkan och melonen i kyslkåpet börjar morra åt mig när jag öppnar dörren. ;-D Kanske jag hinner städa lite i helgen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar