måndag 2 april 2012

En toppenhelg!

Vi hade riktigt kul med dammklubben i lördags. Vi träffades utanför Bishops, sen gick vi in dit och tog en öl innan vi drog vidare på laser game!




Och det var verkligen precis hur kul som helst.  Det var ju typ 10 år sedan jag var där senast... och det var samma lokal, samma grejer och lika kul! :) Man blir ju helt tokig... springer omkring på huk, svetten sprutar, hyperventilerar och känner sig som Rambo. 



Efter att vi varit på laser game så gick vi på East West och käkade och pratade massor, massor med skit. Hur trevligt som helst! Efter East West gick vi på OLearys... men då kände jag att jag var för nykter för att ha kul där, så jag ringde efter Janne som kom och hämtade mig. 
På söndag for vi och köpte lite brädor för att fixa trädgårdslanden, och så pysslade vi lite i trädgården. Det var fint väder men lite småkyligt. 
Jag måste säga att det gick över förväntan smidigt ändå... vi fixade två längder av sex, och det var verkligen smidigare än vad vi hade väntat oss. 


 Fast rätt som det var så blev det VERKLIGEN aprilväder - det blåste upp som fan, och så kom det MASSOR med snö... och så blev det fint igen.. och så blev det snö... och så.....


Då beslutade vi att gå in och laga oss lite god mat och mysa i stället.....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar