onsdag 23 maj 2012

En skön känsla...

Jag vet inte vad som är orsaken, men jag känner mig grymt avspänd, nöjd och tillfreds just nu.... allt är på topp!

Jag åkte från jobbet vid sextiden och har ingen minus på flexen den här veckan i alla fall.... det är en bra grej.
Jag skulle ha åkt och tränat i Skövde idag, men var tvungen att vara kvar på jobbet lite längre så jag hann inte åka dit (vilket är trist), men det i sin tur innebär att jag fick en ledig eftermiddag.... och det är en bra grej.
Det är underbart väder, med sol och varmt och grönt och äppelblommor.... en bra grej till.
Jag har inte jättestädat, men inte heller katastrof här hemma... bra grej.
Vi har haft några sickare här som har lagat och rätat upp vår ladugård som såg mer än lovligt fallfärdig ut. Det tog dom två dagar och nu är den jättefin.... en bra grej till.
Garraget är nästan klart.... nu är det bara foder på fönster och dörrar, måla fönster och dörrar och en sista strykning med faluröd, sen är det klart och bara att inreda..... en bra grej.
Och allt är fint och frönt och somrigt..... bra grej.

Tja.... helt enkelt så känns det bra. :)
Nu tänkte jag sticka ut och jogga en liten tur innan Janne kommer hem från repet, och sen ska vi röka lite fisk tror jag bestämt. :) Gôtt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar