måndag 11 juni 2012

Kul uppdrag från min bror!

Jag har upptäckt att alla mina syskon är grymt konstnärliga.
Min första syster är GRYMT bra på att härmas... vi delar ju en del humorfavoriter och jag har aldrig varit med om nån som kan leverera alla underbara filmrepliker så klockrent som hon! Tonfall, rytm, nyanser - ALLT! Jag fattar inte hur hon gör!
Hon skulle kunna uppträda med det där!
Min andra syster och min bror är båda musikaliska och riktigt duktiga på att teckna (om min första syster är bra på det också vet jag i ärlighetens namn inte - måste undersöka detta!).

Jag är så stolt över dem!

Och nu har jag fått ett superkul uppdrag från min bror - han letade upp en bild som vi båda skulle rita av. Det var så himla längesedan jag tog mig tid att rita över huvud taget, så det här har verkligen varit roligt....

Här får ni njuta av halva resultatet... dvs min del.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar