söndag 17 juni 2012

Så var andra semesterveckan slut då.....

Uj uj.. det går ruskigt fort det här. :)
Men men.... skönt är det i alla fall med semester! Och gôtt att jag kan ha sammtidigt som Janne i år.

I torsdags så var vi och kollade på Tom Petty i globen... riktigt riktigt bra!

Han är allt där nere nån stans! :-D

Förutom det så har jag varit i Skövde och tränat två gånger, på onsdag och på fredag. Superkul!
Janne har varit i Finland och spelat med BlueStompers på ett privat kallas hos en man som såg dom och gillade dom när dom spelade på Åland sist, och han åkte på fredag förmiddag så då tänkte jag att jag lika gärna kan sticka till Skövde o träna.
Sen så blev lördagens softbollmatch i Gävle tyvärr flyttad.... men det var nog lika bra, för på lördag förmiddag var jag inte pigga alls.... vaknade med en rejäl huvudvärk som inte ville gå över förän jag fördrev den med treo o resorb.

Sen på kvällen kom Åsa över och vi käkade god mat och drack massor med vin. Jag får nog erkänna att vi blev ganska sliriga..... men vi hade kul i alla fall. Och extra roligt att Åsa lärt sig dricka vin!




Så idag har vi slappat, och Åsa har varit en ängel och diskat åt mig....

Slappa i solstolen - första gången den här semestern!

Och nu har äntligen min älskling kommit hem från finland och står här och packar upp alla olika viner och kul saker som han köpt med på båten. Underbart att ha honom hemma igen - och nu ska vi käka havskräftor och sen chili!!

Och så måste jag bara visa en bild på den superfina kudden som jag fått av Jannes mamma!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar