lördag 17 november 2012

Hurtbullar och slöfockar - garageprojektet rullar på!

Tycker nog att man med gott samvete kan vara både lite hurtig, men även ta sig tid att rôte litt ågg!

Idag vaknade vi SVINTIDIGT (typ vid nio eller nått) och kunde inte somna om.. så vi gick upp och käkade frukost och stack ut i garaget och drog igång med list och fönsterbrädesprojetet!
Jag vara bara med och startade upp lite, sen stack jag in till stan för att hjälpa Gunilla att köra grejer från sin mammas lägenhet.

När jag kom hem så hade Janne satt upp alla lister och även fönsterbrädorna. Jag tycker att det blev SKITBRA! Nu ska vi bara sätt upp en hålkilslist i överkant på ena porten, slipa fönsterbrädorna och måla fönstren och sätta på lister och beslag och så måla portarna invändigt så är vi klara sen! Gôtt!!


Nu lagar Janne varma smörgåsar till mig medan jag sitter här och tar det piano - världens bästa man! Min man nu mer. :) Wiiiiiiiii!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar